2010-09-17

Nyfsz által támogatott érintőképernyős, kisméretű számítógép

Pongrácz István (Start Kft.) irja:

Mai postánkból. Partnerünk, Pongrácz István (StartIT Kft) írja: ... egy új termékünk bemutató videójára szeretném felhívni a figyelmedet, ahol a gép képességeit mutatom meg.

videón látható ubuntu 10.04-es linux operációs rendszert én állítottam össze:
  • melyhez optimalizált linux kernelt fordítottam,
  • minimális erőforrásigényt szem előtt tartva építettem fel a rendszert,
  • a grafikus felület minimális erőforrásigényű, de nem érintőképernyőre optimalizált,
  • az autózásban és navigációban hasznos szoftverekkel töltöttem fel a teszt kedvéért,
  • a szoftverek mind legálisak és nyílt forráskódúak és ingyenesek,
  • 2GB-os pendrive-ról fut a rendszer.
Az eszköz létezik 5.7"-os (640x480 - PDX 057T és 8.9"-os (1024x600 PDX 089T) felbontással, opcionálisan hang kimenettel is.
Kiknek lehet hasznos az eszköz? Ipari felhasználóknak gépsorok mellé, autós navigációs rendszerekkel foglalkozó cégeknek és barkácsolóknak, rendszer fejlesztő és rendszer integrációval foglalkozó cégeknek, automatizálással foglalkozóknak stb.
Részletek a www.mini-pc.eu oldalon a megfelelő almenüben találhatók.


További információ:

Nincsenek megjegyzések: